Klicka här för att läsa meddelandet i en webbläsare

Betydelsen av onlinemarknadsplatser (OMPs) som kanal för att nå ut till kunder i Europa ökar alltmer. Idag gör närmare 45% av de europeiska konsumenterna sina produktsökningar direkt på OMPs istället för på Google. Men vad finns det för aktörer och hur funkar det?

Under detta webinar kommer vi bland annat att diskutera:

  • Vad gör man för att hitta rätt och relevanta OMPs för olika marknader i Europa och för ens egna produkter och vilka olika varianter finns?
  • Hur funkar det att ingå partnerskap med OMPs och vad bör man tänka på?
  • För- och nackdelar med att sälja på OMPs?
  • Hur har Lexingtons resa sett ut i Europa med OMP-samarbeten?
  • Trendspaning framåt

Datum: 20 april, 11.00 – 12.00
Plats: webinar

ANMÄL DIG HÄR

I studion:

  • Moderator: Linda Laszlo Ek, e-handelsexpert på Business Sweden
  • Karl Lindhe, fd International Sales Director på Lexington och grundare av Aska Agency
  • Henrik Klintenberg, konsult inom digital försäljning och grundare av Ondrop
  • Vid chatten: Erik Törnqvist, Trade Advisor på Business Sweden

Välkommen att anmäla dig till detta kostnadsfria webinar, senast den 19 april kl. 15.00.

 

Swedish E-Commerce Academy är ett samarbete mellan Business Sweden, Amazon Sverige, Almi Stockholm, Almi Skåne och Regional Exportsamverkan Skåne. 

Business Sweden hjälper svenska
företag att öka sin globala försäljning
och internationella företag
investera och expandera i Sverige.

Business Sweden
Följ oss på:

Copyright © 2022 Business Sweden
Vår adress är: World Trade Center, Klarabergsviadukten 70, Stockholm 111 64
marketing@business-sweden.se

Om ni inte önskar fler mail från oss i framtiden, klicka här.
Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter här
(Ni kan också skicka eventuella frågor till Marknadsavdelningen på adressen ovan.)